ПрАТ «МТС Україна»
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Про компанію
ua
Русский
Українська
Ви дійсно знаходитесь в Київській області?
Так, все вірно
Ні, змінити регіон
Київська область
Україна
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Апостолівський район
Верхньодніпровський район
Дніпродзержинськ
Кривий Ріг
Криничанський район
Магдалинівський район
Петриківський район
Софіївський район
Царичанський район
Широківський район
Донецька область
Маріуполь та узбережжя Донецької області
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Івано-Франківська область
Київська область
Кіровоградська область
Світловодський район
АР Крим
Луганська область
Львівська область
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Комсомольськ
Кременчук
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернігівська область
Чернівецька область
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
контракт
Передплата
Мобільний зв’язок
Тарифи
Передплата
Контракт
Роумінг
Тарифи та послуги
Міжнародний зв’язок
Тарифи та послуги
Інтернет
Для смартфона
Тарифи
Послуги
Налаштування
Партнерські програми
Для планшета
Тарифи
Послуги
Налаштування
Для ноутбука
3G CDMA Тарифи
3G CDMA Послуги
3G CDMA Покриття
2G/3G Інтернет
Підтримка
Довідкова служба
Тарифи та послуги
Інфо
Налаштування
Управління рахунком
Загальні питання
Документація
Курси дистанційного навчання
Популярні питання і відповіді
— Як отримати деталізацію витрат?
— Як заблокувати SIM- карту?
— Як користуватися роумінгом?
— Як змінити тариф?
— Як відновити PIN/PUK код?
— Умови користування мережами мобільного зв'язку
Служба підтримки
Центри обслуговування абонентів
Форма зворотного зв'язку
Контакт-центр
0 (800) 400-000
Цілодобова гаряча лінія
111
З мобільного телефону
(бесплатно в сети ПрАО «МТС Украина»)
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
Мій тариф
Управління послугами
Статистика
Управління тарифом
Мій рахунок
Стан рахунку
Поповнити рахунок
Замовлення документів
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
контракт
Передплата

Мій тариф

Система ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК дозволить Вам:

  • Дізнатися деталі Вашого Тарифу і в разі необхідності легко змінити його
  • Дізнатися про акційні пропозиції
  • Легко підключати/відключати послуги
  • Ознайомитися зі статистикою
Детальніше
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
Контракт
Контрактним абонентам.
Передплата
Абонентам по передплаті.

Мій тариф

Управління послугами

Для того щоб підключити або відключити послугу необхідно перейти в розділ "Послуги" і на вкладці "Всі послуги" відобразиться інформація про всі доступні послуги, їх вартість та поточний статус. Для підключення або відключення послуги, необхідно виконати наступні дії:

  1. Перейти в розділ "Послуги", вибравши відповідний пункт меню.
  2. У розділі "Послуги" відкрити вкладку "Всі послуги".
  3. На сторінці, знайти назву послуги, яку Ви хочете підключити/відключити.
  4. Натиснути на посилання "Підключити"/"Відключити" поряд з назвою необхідної послуги.

Заявка на підключення/відключення послуги подана. На фактичне виконання заявки потрібен деякий час. За фактом підключення/відключення послуги на Ваш номер телефону надійде SMS з інформацією про це.

Інформація про підключені на Вашому номері послугах відображається на вкладці "Підключення послуги" розділу "Послуги".

Статистика

Для перегляду статистики витрат за номером необхідно перейти в розділ "Статистика" на вкладку "Витрати". У формі вкажіть період за який хочете побачити статистику і натисніть кнопку "Ок".

Для перегляду статистики поповнень за номером необхідно перейти в розділ "Статистика" на вкладку "Історія поповнень". У формі виберіть період за який хочете побачити статистику, після чого відобразиться інформація про всі поповнення.

Управління тарифом

Для зміни поточного тарифу за Вашим номером, необхідно виконати наступні дії:

  1. Перейти в розділ "Тарифи", вибравши відповідний пункт меню.
  2. У розділі "Тарифи" відкрити вкладку "Змінити тариф".
  3. На сторінці "Крок 1" буде відображений перелік тарифних планів, доступних для переходу.
  4. Знайти тарифний план, в який необхідно здійснити перехід і натиснути на посилання "Перейти" (поруч з необхідним тарифним планом).
  5. На сторінці "Крок 2" ознайомитися з інформацією про вартість переходу, та натиснути кнопку "Далі".
  6. На сторінці "Крок 3" ознайомитися з інформацією про доступні послуги в обраному тарифному плані та натиснути кнопку "Перейти в цей тариф".

У випадку, якщо Ви захочете ознайомитися з умовами якого-небудь тарифу, необхідно натиснути на його назву та у вкладці, що відкриється буде відображений детальний опис тарифу.

За фактом зміни тарифного плану на Ваш номер телефону надійде SMS з інформацією про це.

Тарифи
Послуги
Для економії
Корисні сервіси
Розваги
Управління рахунком
Роумінг
Тарифи та послуги
Міжнародний зв’язок
Тарифи та послуги
Інтернет
Для смартфона
Для планшета
Для ноутбука
Онлайн консультант
© ПрАТ «ВФ Україна». Всі права захищені.
Телефон служби підтримки: 0 (800) 400-000 (безкоштовно з усіх мереж зв’язку України) або 111 (безкоштовно в мережі ПрАТ «ВФ Україна»).

Вартість дзвінків вказано за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості котрої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається у першу секунду кожної хвилини розмови.
Контакти