ПрАТ «МТС Україна»
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Про компанію
ua
Русский
Українська
Ви дійсно знаходитесь в Київській області?
Так, все вірно
Ні, змінити регіон
Київська область
Україна
Вінницька область
Волинська область
Дніпропетровська область
Апостолівський район
Верхньодніпровський район
Дніпродзержинськ
Кривий Ріг
Криничанський район
Магдалинівський район
Петриківський район
Софіївський район
Царичанський район
Широківський район
Донецька область
Маріуполь та узбережжя Донецької області
Житомирська область
Закарпатська область
Запорізька область
Івано-Франківська область
Київська область
Кіровоградська область
Світловодський район
АР Крим
Луганська область
Львівська область
Миколаївська область
Одеська область
Полтавська область
Комсомольськ
Кременчук
Рівненська область
Сумська область
Тернопільська область
Харківська область
Херсонська область
Хмельницька область
Черкаська область
Чернігівська область
Чернівецька область
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
контракт
Передплата
Мобільний зв’язок
Тарифи
Передплата
Контракт
Роумінг
Тарифи та послуги
Міжнародний зв’язок
Тарифи та послуги
Інтернет
Для смартфона
Тарифи
Послуги
Налаштування
Партнерські програми
Для планшета
Тарифи
Послуги
Налаштування
Для ноутбука
3G CDMA Тарифи
3G CDMA Послуги
3G CDMA Покриття
2G/3G Інтернет
Підтримка
Довідкова служба
Тарифи та послуги
Інфо
Налаштування
Управління рахунком
Загальні питання
Документація
Курси дистанційного навчання
Популярні питання і відповіді
— Як отримати деталізацію витрат?
— Як заблокувати SIM- карту?
— Як користуватися роумінгом?
— Як змінити тариф?
— Як відновити PIN/PUK код?
— Умови користування мережами мобільного зв'язку
Служба підтримки
Центри обслуговування абонентів
Форма зворотного зв'язку
Контакт-центр
0 (800) 400-000
Цілодобова гаряча лінія
111
З мобільного телефону
(бесплатно в сети ПрАО «МТС Украина»)
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
Мій тариф
Управління послугами
Статистика
Управління тарифом
Мій рахунок
Стан рахунку
Поповнити рахунок
Замовлення документів
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
контракт
Передплата

Мій рахунок

Система ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК дозволить Вам:

  • Легко контролювати витрати
  • Оптимізувати витрати
  • Швидко дізнатися стан Вашого рахунку
  • Поповнювати рахунок швидко і легко
  • Замовити деталізацію дзвінків        
Детальніше
ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК
Контракт
Контрактним абонентам.
Передплата
Абонентам по передплаті.

Мій рахунок

Стан рахунку

Отримати інформацію про залишок коштів на рахунку Вашого номеру можна одним з таких способів:

  1. У верхній частині вікна системи "Мій МТС" в рядку "Баланс" - відображається інформація про залишок коштів на основному грошовому рахунку.
  2. Перейти на головну сторінку, вибравши відповідний пункт меню - на сторінці, що з'явилася відображається інформація про залишок коштів на основному грошовому рахунку (блок інформації "Стан рахунку") та інформація про залишок невикористаних пакетів послуг (блок інформації "Залишок невикористаних пакетів послуг").

Поповнити рахунок

Для того, щоб поповнити грошовий рахунок Вашого номеру телефону, необхідно натиснути кнопку "Поповнити рахунок", що знаходиться поряд з назвами розділів системи "Мій МТС", на сторінці, що відкрилася, вибрати спосіб поповнення - банківською картою або ваучером - і далі слідувати підказкам системи.

Замовлення деталізації

Для замовлення деталізації дзвінків за номером в системі "Мій МТС" необхідно виконати наступні дії:

  1. Перейти в розділ "Статистика", вибравши відповідний пункт меню.
  2. У розділі "Статистика" відкрити вкладку "Сформувати деталізацію".
  3. На сторінці, задати параметри формування деталізації:
    • Календарний період, за який необхідно сформувати деталізацію;
    • Cпосіб доставки деталізації: "в Мій МТС" (сформована деталізація буде збережена в системі "Мій МТС" і, при необхідності, її буде можливо завантажити вручну з системи) або на електронну пошту (сформована деталізація буде відправлена на вказану адресу електронної пошти);
    • Формат деталізації: для читання файлів у форматі PDF Ви можете використовувати програму Acrobat Reader, а в форматі XLS - Microsoft Excel.
  4. Після встановлення всіх необхідних параметрів, натиснути кнопку "Замовити".

Для формування деталізації потрібен деякий час, після чого вона буде збережена в системі "Мій МТС", або відправлено на вказану Вами адресу електронної пошти (залежно від встановленого Вами способу доставки).

Для завантаження сформованої деталізації з системи "Мій МТС" (у випадку, якщо був обраний спосіб доставки "В Мій МТС"), необхідно виконати наступні дії:

  1. Перейти в розділ "Статистика", вибравши відповідний пункт меню.
  2. У розділі статистика відкрити вкладку "Завантажити деталізацію".
  3. На сторінці, знайти сформовану деталізацію за необхідний період і натиснути на посилання "Завантажити" (поряд з необхідною деталізацією).
  4. У діалоговому вікні вказати місце для збереження деталізації на Вашому пристрої.

Період зберігання сформованої деталізації в системі становить 2 доби з моменту замовлення.

Тарифи
Послуги
Для економії
Корисні сервіси
Розваги
Управління рахунком
Роумінг
Тарифи та послуги
Міжнародний зв’язок
Тарифи та послуги
Інтернет
Для смартфона
Для планшета
Для ноутбука
Онлайн консультант
© ПрАТ «ВФ Україна». Всі права захищені.
Телефон служби підтримки: 0 (800) 400-000 (безкоштовно з усіх мереж зв’язку України) або 111 (безкоштовно в мережі ПрАТ «ВФ Україна»).

Вартість дзвінків вказано за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості котрої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається у першу секунду кожної хвилини розмови.
Контакти